Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrazier, Eirik
dc.contributor.authorCruaud, Caroline
dc.contributor.authorLofthus, Liv Gardsjord
dc.date.accessioned2022-08-17T13:02:28Z
dc.date.available2022-08-17T13:02:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-7206-694-8
dc.identifier.issn2535-5325
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3012373
dc.description.abstractdenne rapporten oppsummeres foreløpige funn fra prosjektet Escape games for learning. Prosjektet var et samarbeid mellom læringsgteknologibedriften Escape History AS og USN, med midler fra Forskningsrådets FORREGION-satsing, hvor målet var å utforske læringspotensialet i escape games. Datainnsamling ble gjort med lærerstudenter som i par spilte det digitale escape spillet “Radioaktiv”. Prosjektets hovedfunn er at dette escape spillet kan legge til rette for engasjement og samarbeidslæring, samtidig som lærerens rolle og tilstedeværelse har stor betydning for hvor vidt konkrete læringsmål oppnås.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetet i Sørøst-Norgeen_US
dc.relation.ispartofseriesSkriftserien fra Universitetet i Sørøst-Norge;101
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.subjectEscaperoomen_US
dc.subjectLæringen_US
dc.titleEscape games som potensielle læringsarenaer : Sluttrapporten_US
dc.typeReporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Forfatterneen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber12en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/