Show simple item record

dc.contributor.advisorWalton, Stephen John
dc.contributor.authorBakke, Henrik Alfheim
dc.date.accessioned2022-08-11T16:43:06Z
dc.date.available2022-08-11T16:43:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.usn:wiseflow:6574366:50023218
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3011435
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDette oppgaven handler om hvordan Cinemateket i Oslo og Cinemateket i Trondheim fungerer som læringsarenaer for filmkunnskap. Dette har blitt gjort ved å intervjue ansatte og publikum ved disse cinematekene, samt spørreundersøkelser tildelt publikum. Oppgaven tar for seg hvordan cinematekene fra sin side arbeider som en kulturinstitusjon og hvordan de driver med filmformidling. Det dreier seg også om hvordan publikum lærer gjennom å besøke cinematekene. Oppgaven skal gi leseren en forståelse for hva et cinematek er, hva de gjør og hva som kan være resultatet av de eksisterer.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherUniversity of South-Eastern Norway
dc.titleDe uformelle filmskolene
dc.typeMaster thesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record