De uformelle filmskolene
dc.contributor.advisor | Walton, Stephen John | |
dc.contributor.author | Bakke, Henrik Alfheim | |
dc.date.accessioned | 2022-08-11T16:43:06Z | |
dc.date.available | 2022-08-11T16:43:06Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.usn:wiseflow:6574366:50023218 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3011435 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | Dette oppgaven handler om hvordan Cinemateket i Oslo og Cinemateket i Trondheim fungerer som læringsarenaer for filmkunnskap. Dette har blitt gjort ved å intervjue ansatte og publikum ved disse cinematekene, samt spørreundersøkelser tildelt publikum. Oppgaven tar for seg hvordan cinematekene fra sin side arbeider som en kulturinstitusjon og hvordan de driver med filmformidling. Det dreier seg også om hvordan publikum lærer gjennom å besøke cinematekene. Oppgaven skal gi leseren en forståelse for hva et cinematek er, hva de gjør og hva som kan være resultatet av de eksisterer. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | University of South-Eastern Norway | |
dc.title | De uformelle filmskolene | |
dc.type | Master thesis |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|
This item appears in the following Collection(s)
-
Master i kulturstudier [132]