• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • 6 Skriftserier
  • Skriftserier fra tidligere HiBu, HiVe, HBV og HiT
  • HBV: Skriftserien fra Høgskolen i Buskerud og Vestfold
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • 6 Skriftserier
  • Skriftserier fra tidligere HiBu, HiVe, HBV og HiT
  • HBV: Skriftserien fra Høgskolen i Buskerud og Vestfold
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vestfoldbibliotekene - en merkevare i prosess: Evaluering av et synliggjøringsprosjekt for folkebibliotekene i Vestfold

Tvedten, Sigrunn; Solem, Birgit Andrine Apenes; Elvestad, Eiri; Thorkildsen, Are
Research report
Thumbnail
Åpne
Tvedten_skriftserien_2015_11.pdf (2.068Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/278777
Utgivelsesdato
2015
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • HBV: Skriftserien fra Høgskolen i Buskerud og Vestfold [23]
Sammendrag
Denne rapporten markerer avslutningen på et prosjekt med formål å utvikle en modell for å evaluere og måle effekten av et synliggjøringsarbeid i Vestfoldbibliotekene. Vestfoldbibliotekene er et bindende samarbeid mellom de 13 folkebibliotekene i Vestfold og Vestfold Fylkesbibliotek, forankret i en felles Bibliotekplan Vestfold 2011-2014. For å profilere og synliggjøre Vestfoldbibliotekenes tilbud, har det vært utviklet felles visjoner, logo og designprofil, samt gjennomført en rekke aktiviteter, inkludert kampanjer med felles markedsføringsmateriell.

Fra 2012 ble det igangsatt et evalueringsprosjekt, med midler fra Nasjonalbiblioteket, for å evaluere effekten av synliggjøringen av Vestfoldbibliotekene som en merkevare. En prosjektgruppe fra Høgskolen i Buskerud og Vestfold (HBV) har hatt ansvar for evalueringsprosjektet, som har vært gjennomført i samarbeid med Fylkesbiblioteket i Vestfold. Denne rapporten er sluttproduktet av evalueringsprosjektet, hvor vi i hovedsak redegjør for prosessen i evalueringsprosjektet og presenterer resultater fra ulike strategier for å undersøke virkningen av merkevarebyggingen i Vestfoldbibliotekene.
Serie
Skriftserien fra Høgskolen i Buskerud og Vestfold;11

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit