Bioteknologi i videregående skole. Hva påvirker elevers kunnskap og holdninger? : en studie av elevers kunnskap om og holdninger til bioteknologi og etiske problemstillinger knyttet til bioteknologi
dc.contributor.author | Ervik, Hilde | |
dc.date.accessioned | 2009-09-10T13:00:04Z | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T13:13:22Z | |
dc.date.available | 2009-09-10T13:00:04Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T13:13:22Z | |
dc.date.issued | 2009-04-27 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2438884 | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | Høgskolen i Telemark | |
dc.subject | Bioteknologi | |
dc.subject | Ungdom | |
dc.subject | Holdninger | |
dc.subject | Etikk | |
dc.title | Bioteknologi i videregående skole. Hva påvirker elevers kunnskap og holdninger? : en studie av elevers kunnskap om og holdninger til bioteknologi og etiske problemstillinger knyttet til bioteknologi | |
dc.type | Master thesis | |
dc.description.version | Published version | |
dc.rights.holder | © Copyright The Author. All rights reserved | |
dc.subject.nsi | 164 | |
dc.subject.nsi | 590 |