Browsing Telemarksforskning Notodden by Issue Date
Now showing items 21-40 of 64
-
IKT - et virkemiddel for differensiert samarbeid hjem-skole. Underveisrapport
(Working paper, 2003) -
Kunst og håndverk i L97. Nytt fag - ny praksis?
(Research report, 2003) -
Mathematics in Everyday Life
(Working paper, 2003-05-09)NORSK SAMMENDRAG: Matematikk i dagliglivet er kommet inn som et hovedemne i matematikkplanen i L 97, og koplingen mellom matematikk og hverdagen er et viktig poeng i læreplanen. Denne rapporten tar for seg den historiske ... -
Fra plassering til etablering. Et entreprenørskapstilbud til innvandrere i Notodden kommune
(Working paper, 2003-05-14) -
Mellom utøver og publikum
(Research report, 2003-06-30)NORSK SAMMENDRAG: Foreliggende rapport er skrevet på oppdrag fra Europas Blues Senter (EBS) på Notodden. EBS ønsket en systematisk gjennomgang og kartlegging av tilbud og behov knyttet til formell utdanning innenfor: ... -
Frivillig innsats. Mål og mening
(Research report, 2003-07-07)NORSK SAMMENDRAG: Dette forprosjektet er gjennomført på oppdrag fra Frivillighetens samarbeidsorgan – FRISAM, som ønsket å få utredet behovet for formell kompetansegivende utdanning for frivillig sektor på høgskolenivå. ... -
Evaluering av prosjektet PROFFT "Program for fransk og tysk i skolen" - Delrapport 1
(Working paper, 2003-07-11) -
Nye organisasjonsmåter og fleksibel ressursbruk på ungdomstrinnet. Evaluering av tiltak i Notodden
(Working paper, 2003-09-01) -
På vei mot Babilani - en midtveisrapport i prosjektet "FoU Matematikk 5-7"
(Working paper, 2003-09-30)Gyldendal Undervisning har fått i oppdrag fra Læringssenteret å utforme et nettbasert læremiddel i matematikk for mellomtrinnet i grunnskolen. Prosjektet omtales som ??oU Matematikk 5-7?? Telemarksforsking-Notodden har ... -
Evaluering av EMIL-prosjektet i Lillesand kommune
(Working paper, 2004) -
Evaluering av det nasjonale nettstedet i matematikk - www.matematikk.no
(Working paper, 2004) -
Evaluering av MILL-programmet i Skien kommune
(Working paper, 2004-01-29)Denne rapporten er den første delrapporten i evaluering av MILL-programmet og beskriver oppstartfasen (høsten 2003) i programmet. MILL-programmet (Mange Intelligenser, Læringsstiler, Læringsstrategier) er et fireårig felles, ... -
Etisk kompetanseutvikling i bedrift og ledelse
(Working paper, 2004-03-01) -
LærerIKT - en lærerik erfaring?
(Research report, 2004-03-19)Telemarksforsking-Notodden og NKS Fjernundervisning har etter oppdrag fra Utdannings- og forskningsdepartementet evaluert etterutdanningsprosjektet Lærer- IKT. Oppdraget omfatter både en evaluering av LærerIKT som konsept ... -
Enda mer LærerIKT?
(Research report, 2004-07-09)Telemarksforsking-Notodden og NKS Fjernundervisning har etter oppdrag fra Utdannings- og forskningsdepartementet evaluert den versjonen av etterutdanningsprosjektet LærerIKT som ble benyttet i skoleåret 2003-2004 (LærerIKT ... -
From the TIMSS 1999 video system of mathematics in seven countries
(Research report, 2004-09-24) -
Kritisk analyse av rapporten "Evaluering av regelverket for offentlige anskaffelser"
(Working paper, 2004-11-25) -
Babilani - matematikk på en ny måte?
(Working paper, 2004-12-23)