• Evaluering av MILL-programmet i Skien kommune 

      Speitz, Heike; Streitlien, Åse (Working paper, 2004-01-29)
      Denne rapporten er den første delrapporten i evaluering av MILL-programmet og beskriver oppstartfasen (høsten 2003) i programmet. MILL-programmet (Mange Intelligenser, Læringsstiler, Læringsstrategier) er et fireårig felles, ...
    • Evaluering av MILL-programmet i Skien kommune. Delrapport 2 

      Streitlien, Åse (Working paper, 2005-01-24)
      Denne rapporten er delrapport nummer 2 i evaluering av MILL-programmet. Rapporten beskriver siste del av første fase i programmet. MILL-programmet (Mange Intelligenser, Læringsstiler, Læringsstrategier) er et fireårig ...
    • Evaluering av MILL-programmet i Skien kommune. Sluttrapport 

      Kongsgården, Petter A.; Streitlien, Åse (Working paper, 2007-09-10)
      Telemarksforsking-Notodden har etter oppdrag fra Skien kommune evaluert utviklingsprogrammet ??ange Intelligenser, læringsstiler og læringsstrategier??(MILL) som har pågått i alle grunnskoler i kommunen i perioden 2003-2007. ...
    • Gården som pedagogisk ressurs : eksempler fra Verran 

      Krogh, Erling; Olsen, Odd Jarle Stener; Haukeland, Per Ingvar (TF-notat 13/2005, Working paper, 2005-09-10)
      Initiativet til og finansieringen av feltarbeidet i Verran er knyttet til forskningsprosjektet "Fra produksjon til konsum" under forskningsprogrammet "Landskap i endring" i regi av Norges forskningsråd. Prosjektet bygger ...