dc.contributor.author | Burner, Tony | |
dc.contributor.author | Lybæk, Lena | |
dc.date.accessioned | 2010-07-06T08:51:07Z | |
dc.date.available | 2010-07-06T08:51:07Z | |
dc.date.issued | 2010-05 | |
dc.identifier.issn | 0807-4488 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/141980 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten danner grunnlaget for å utvikle et varig samarbeid mellom skoleeier (ved kommunen) og høyskole (ved avdeling for lærerutdanning) som går utover den ordinære praksisavviklingen til lærerstudentene. I skrivende stund har Fase 2 av prosjektet, utprøving og implementering av samarbeidsmodellen, vært gjennomført og evaluert. Arbeidet har munnet ut i en varig partnerskapsavtale mellom skoleeier og høyskole. | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Rapporter fra Høgskolen i Buskerud;77 | |
dc.subject | samarbeid | en_US |
dc.subject | lærerutdanning | en_US |
dc.subject | kommuner | en_US |
dc.title | Utvikling av samarbeidsformer mellom lærerutdanning og skole-/barnehageeier : fase 1: kartlegging av eksisterende samarbeid | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242 | en_US |
dc.source.pagenumber | 30 s. | en_US |