dc.contributor.author | Hansson, Knut W. | |
dc.date.accessioned | 2008-11-26T09:54:44Z | |
dc.date.available | 2008-11-26T09:54:44Z | |
dc.date.issued | 2008-11 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-91116-98-1 | |
dc.identifier.issn | 0807-4488 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/141966 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten dreier seg om Høgskolen i Buskeruds læringsmiljøsystem (LMS) og alternative systemer. Først og fremst er det systemets funksjonalitet som vurderes. Høgskolens system, Blackboard, har vært brukt ved høyskolen i vel 8 år. Det ble valgt etter en grundig utredning, men siden den gang er det kommet til mange flere LMS, og det er grunn til å tro at behovene kan være endret. Brukerne har også har dessuten utviklet meninger om det, basert på egen erfaring. | nor |
dc.format.extent | 4581101 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.relation.ispartofseries | Rapporter fra Høgskolen i Buskerud | nor |
dc.relation.ispartofseries | 67 | |
dc.subject | LMS | nor |
dc.subject | Blackboard | |
dc.subject | Moodle | |
dc.subject | læringsmiljøsystem | nor |
dc.title | LMS: Blackboard vs. Moodle : en sammenlikning med hovedvekt på funksjonalitet for Høgskolen i Buskerud | nor |
dc.type | Research report | en |
dc.type | Peer reviewed | |