Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBallangrud, Brit Bolken
dc.contributor.authorBerge, Nina Bollum
dc.contributor.authorBore, Sigve
dc.contributor.authorVikhagen, Ståle
dc.contributor.authorBraadland, Trond Reidar
dc.date.accessioned2008-03-06T12:31:27Z
dc.date.available2008-03-06T12:31:27Z
dc.date.issued2005-01
dc.identifier.issn0807-447X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/141901
dc.description.abstractArbeidsnotatet behandler forskjellige vurderingsformer som brukes eller kan brukes ved Høgskolen i Buskerud, avdeling Hønefoss. Forfatterne representerer to av skolens bachelorprogrammer samt allmennlærerutdanning. I notatet beskrives forskjellige problemer knyttet til undervisning og vurdering ved de forskjellige studiene. Videre drøftes nye former for undervisning og vurdering som er prøvd ut av forfatterne, og mulige tiltak fremover. Arbeidsnotatet er opprinnelig skrevet som del av et kurs i høyskolepedagogikk, arrangert av Høgskolen i Buskerud studieåret 2003–2004.en
dc.format.extent4086093 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.relation.ispartofseriesArbeidsnotater fra Høgskolen i Buskeruden
dc.relation.ispartofseries59en
dc.subjectkvalitetsreformenen
dc.subjectstudentaktiviteten
dc.subjectvurderingsformeren
dc.subjectundervisningen
dc.titleKvalitetsreformen og studentaktivitet : en studie av studentenes studieaktivitet ved Høgskolen i Buskerud, avdeling Hønefossen
dc.typeWorking paperen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel