dc.contributor.author | Ballangrud, Brit Bolken | |
dc.contributor.author | Berge, Nina Bollum | |
dc.contributor.author | Bore, Sigve | |
dc.contributor.author | Vikhagen, Ståle | |
dc.contributor.author | Braadland, Trond Reidar | |
dc.date.accessioned | 2008-03-06T12:31:27Z | |
dc.date.available | 2008-03-06T12:31:27Z | |
dc.date.issued | 2005-01 | |
dc.identifier.issn | 0807-447X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/141901 | |
dc.description.abstract | Arbeidsnotatet behandler forskjellige vurderingsformer som brukes eller kan brukes ved Høgskolen i Buskerud, avdeling Hønefoss. Forfatterne representerer to av skolens bachelorprogrammer samt allmennlærerutdanning. I notatet beskrives forskjellige problemer knyttet til undervisning og vurdering ved de forskjellige studiene. Videre drøftes nye former for undervisning og vurdering som er prøvd ut av forfatterne, og mulige tiltak fremover. Arbeidsnotatet er opprinnelig skrevet som del av et kurs i høyskolepedagogikk, arrangert av Høgskolen i Buskerud studieåret 2003–2004. | en |
dc.format.extent | 4086093 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.relation.ispartofseries | Arbeidsnotater fra Høgskolen i Buskerud | en |
dc.relation.ispartofseries | 59 | en |
dc.subject | kvalitetsreformen | en |
dc.subject | studentaktivitet | en |
dc.subject | vurderingsformer | en |
dc.subject | undervisning | en |
dc.title | Kvalitetsreformen og studentaktivitet : en studie av studentenes studieaktivitet ved Høgskolen i Buskerud, avdeling Hønefoss | en |
dc.type | Working paper | en |