Browsing USN Open Archive by Author "Egeberg, Gunstein"
Now showing items 1-5 of 5
-
«Hvilke forebyggende strategier benytter lærerne i Drammen på 5-7 trinn for å motvirke digital mobbing»?
Halvorsen, Stig Aleksander (Master thesis, 2023)Formålet med denne pilotstudien er å få innsikt hvordan lærere jobber for å redusere digital mobbing i skolene, og hvilke faktorer som eventuelt påvirker deres forebyggende arbeid. Det kan trolig gi kunnskap om hva som ... -
Implementering av 1:1 iPad i Kongsberg, Larvik og Notodden kommune - første resultater fra ståstedsanalysen
Wølner, Tor Arne; Egeberg, Gunstein; Moser, Thomas; Bjørnsrud, Halvor; Aagaard, Toril (Skriftserien fra Universitetet i Sørøst-Norge;27, Report, 2019)De tre kommunene Kongsberg, Larvik og Notodden har implementert nettbrett som en læringsressurs for alle elever (1:1 iPad). Den foreliggende undersøkelsen gjelder lærernes erfaringer og vurderinger med innføring og bruk ... -
Implementering av 1:1 iPad i Kongsberg, Larvik og Notodden kommuner : skoleundersøkelsen høsten 2019
Egeberg, Gunstein; Wølner, Tor Arne; Bjørnsrud, Halvor (Skriftserien fra Universitetet i Sørøst-Norge;48, Report, 2020)De tre kommunene Kongsberg, Larvik og Notodden har implementert iPad som en læringsressurs for alle elever (1:1 iPad). Den foreliggende undersøkelsen gjelder lærernes erfaringer og vurderinger med innføring og bruk av 1:1 ... -
Implementering av 1:1 iPad i Kongsberg, Larvik og Notodden kommuner: Siste gjennomføring, høsten 2020
Egeberg, Gunstein; Wølner, Tor Arne; Bjørnsrud, Halvor (Skriftserien fra Universitetet i Sørøst-Norge;81, Report, 2021)De tre kommunene Kongsberg, Larvik og Notodden har implementert iPad som en læringsressurs for alle elever (1:1 iPad). Med bakgrunn i oppdragets mandat er dette den tredje rapporten hvor hensikten er å kartlegge hvor lærere, ... -
Lærerens navigering i det teknologirike klasserommet
Meland, Amanda (Master thesis, 2021)Dette prosjektet har tatt for seg flere temaer, som tilpasset opplæring, teknologi, samt lærerens holdninger til teknologi og deres didaktiske bruk av den. Under tilpasset opplæring har målet først og fremst vært å belyse ...