Blar i USN Open Archive på emneord "merkevarebygging"
Viser treff 1-2 av 2
-
Kjøpssannsynlighet ved netthandel : Kjøpssannsynligheten ved netthandel sett ut i fra merkets relevans, forbrukerens oppfattede risiko, og variasjonssøkende atferd
(Master thesis, 2013)Med et stadig fremvoksende marked over nett, der fremdeles mange ikke fullfører sine nettbaserte transaksjoner, var hovedfokuset i denne studien å se hvorvidt noen faktorer lettere kan legge til rette for kjøp over nett. ... -
Vestfoldbibliotekene - en merkevare i prosess: Evaluering av et synliggjøringsprosjekt for folkebibliotekene i Vestfold
(Skriftserien fra Høgskolen i Buskerud og Vestfold;11, Research report, 2015)Denne rapporten markerer avslutningen på et prosjekt med formål å utvikle en modell for å evaluere og måle effekten av et synliggjøringsarbeid i Vestfoldbibliotekene. Vestfoldbibliotekene er et bindende samarbeid mellom ...