Browsing USN Open Archive by Author "Granly, Astrid"
Now showing items 1-3 of 3
-
Hverandrevurdering som ressurs i skriveopplæringen Casestudie av hverandrevurdering i en norskklasse på vg1
Jansen, Anniken Terese (Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven er en kvalitativ studie med et overordnet mål om å undersøke på hva som skal til for at hverandrevurdering kan fungere som ressurs i skriveopplæringen. Oppgaven undersøker hvordan et utvalg elever ved ... -
Litteratur i et livsmestringsperspektiv
Nilson, Ingrid Isabell (Master thesis, 2022)I denne mastergradsavhandlingen undersøkes det hvordan det tverrfaglige temaet livsmestring ivaretas i arbeid med et læreverk på ungdomstrinnet. Nærmere bestemt har jeg valgt læreverket Norsk 9 fra Cappelen som nylig er ... -
Multimodal texts in kindergarten rooms
Granly, Astrid; Maagerø, Eva (Journal article; Peer reviewed, 2012)This article provides an overview of the results of our project “The Kindergarten Room: A Multimodal Pedagogical Text”. Our major initiative was to investigate what the multimodal texts in kindergarten represent and the ...