Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSvardal, Solveig
dc.date.accessioned2007-12-11T14:34:16Z
dc.date.accessioned2017-04-20T06:27:27Z
dc.date.available2007-12-11T14:34:16Z
dc.date.available2017-04-20T06:27:27Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn0802-3662
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2439906
dc.description.abstractDen kulturøkonomiske utviklingsstrategien tek utgangspunkt i dei spesielle lokale ressursane, som kan gjere staden annleis og spesiell i forhold til andre, og som dermed kan gje staden eller regionen eit komparativt fortrinn. Vi har spurt nordmenn busett utanfor Ryfylke om kva dei assosierar med Ryfylke. Samanstilt med Ryfylkingane si eiga forståing av eigen identitet og eigne ressursar og verdiar har vi funne fram til viktige kulturøkonomiske satsingstema for regionen. Desse vil vi tilrå skal danne grunnlaget for ein kommunikasjonsstrategi, og vere fundament for eit natur- og kulturbasert nyskapingsarbeid.
dc.language.isonno
dc.publisherTelemarksforsking
dc.relation.ispartofseriesArbeidsrapport 5/2006
dc.subjectKulturøkonomi
dc.subjectRyfylke
dc.subjectRegional utvikling
dc.subjectRogaland
dc.titleKva er Ryfylke?
dc.typeWorking paper
dc.description.versionPublished version
dc.rights.holder© Copyright Telemarksforsking
dc.subject.nsi212
dc.subject.nsi242


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel