Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPrestholdt, Ragnar
dc.date.accessioned2008-08-22T11:39:34Z
dc.date.accessioned2017-04-19T13:28:07Z
dc.date.available2008-08-22T11:39:34Z
dc.date.available2017-04-19T13:28:07Z
dc.date.issued2008-08-22T11:39:34Z
dc.identifier.issn1503-3767
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2439192
dc.description.abstractI mai 2007 fikk Høgskolen i Telemark i oppdrag av Innovativ Fjellturisme/Innovasjon Norge å gjennomføre en fotomotivundersøkelse på destinasjonene Geilo, Hovden og Rauland. Arbeidet skulle være et innspill til delprosjektet "Den visuelle destinasjonen" og det var et ønske fra oppdragsgivers side at det skulle være det bebygde/konstruerte landskapet som skulle ha hovedfokus i arbeidet. Den visuelle dimensjonen er viktig for mange turisters valg av reisemål, og det norske reiselivsproduktet har en karakter som gjør denne dimensjonen mer betydningsfull enn i mange andre land.
dc.language.isonob
dc.publisherHøgskolen i Telemark
dc.relation.ispartofseriesHiT skrift
dc.subjectFotomotiv
dc.subjectTurisme
dc.subjectLandskap
dc.subjectLandskapskvalitet
dc.titleFotomotivundersøkelsen på Geilo, Hovden og i Rauland 2007
dc.typeResearch report
dc.description.versionPublished version
dc.rights.holder© The Authors/Telemark University College
dc.subject.nsi212


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel