Show simple item record

dc.contributor.authorJansen, Turid Thorsby
dc.contributor.authorPettersvold, Mari
dc.contributor.authorTholin, Kristin Rydjord
dc.date.accessioned2008-10-17T10:20:19Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.isbn82-7860-196-8
dc.identifier.isbn82-7860-197-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149120
dc.description.abstractRapporten er en evaluering av studiet ”Pedagogisk utviklingsarbeid i barnehagen (PUB). Sentralt i prosjektet har vært å identifisere komponenter i PUB-studiet som har vært viktige for å utvikle ferdigheter i å lede, planlegge, gjennomføre og dokumentere ulike former for pedagogisk utviklingsarbeid. Studiet har vektlagt ulike arbeidsformer som forelesninger, og erfaringsdeling på samlingene, veiledning i nettverk og arbeidsmappemetodikk. Disse arbeidsformene har i ulik grad bidratt til PUB-studentenes læring og utvikling av handlingskompetanse. I denne rapporten har vi også valgt å se om vi kan synliggjøre om og i tilfelle hva som kan bidra til at barnehagebarna blir mer involvert i utviklingsarbeidet fordi dette er noe som er særegent ved PUB-studiet ved vår høgskole sammenlignet med de to øvrige høgskolene som har gjennomført PUB-studier.en
dc.format.extent439398 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.publisherHøgskolen i Vestfolden
dc.relation.ispartofseriesRapport / Høgskolen i Vestfolden
dc.relation.ispartofseries3/2007en
dc.subjectpedagogisk utviklingsarbeiden
dc.subjectbarnehageren
dc.title"Har aldri lært så mye på ett år" : en intern evaluering av videreutdanningsstudiet Pedagogisk utviklingsarbeid i barnehagen (PUB)en
dc.typeResearch reporten
dc.typePeer revieweden
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record