Analyse av bruk av refleksjonslogger og diskusjoner i studiet : veiledning, tverrfaglig samarbeid og lovforståelse
dc.contributor.author | Jenssen, Line L. | |
dc.date.accessioned | 2012-02-09T13:32:02Z | |
dc.date.available | 2012-02-09T13:32:02Z | |
dc.date.issued | 2012-02 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8261-011-7 | |
dc.identifier.issn | 0807-4488 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/142028 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Rapporter fra Høgskolen i Buskerud;87 | |
dc.subject | pedagogikk | no_NO |
dc.subject | læring | no_NO |
dc.subject | refleksjonsnotater | no_NO |
dc.title | Analyse av bruk av refleksjonslogger og diskusjoner i studiet : veiledning, tverrfaglig samarbeid og lovforståelse | no_NO |
dc.type | Peer reviewed | no_NO |
dc.type | Research report | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 44 s. | no_NO |