Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBratlie, Knut
dc.date.accessioned2008-04-11T07:58:30Z
dc.date.available2008-04-11T07:58:30Z
dc.date.issued2005-01
dc.identifier.issn0807-4488
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/141938
dc.description.abstractDenne artikkelen er skrevet til bruk i undervisning i Markeds-og kontraktsrett på påbygningsstudiet i Markedsføring på Høgskolen i Buskerud. Den dreier seg i hovedsak om reklameforbudet i alkoholloven, men berører også reglene i kringkastingsloven og forholdet til EØS-avtalen.en
dc.format.extent4540460 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languagenor
dc.relation.ispartofseriesRapporter fra Høgskolen i Buskeruden
dc.relation.ispartofseries54en
dc.subjectreklameen
dc.subjectalkoholen
dc.subjectkringkastingslovenen
dc.subjectEØS-avtalenen
dc.subjectalkohollovenen
dc.subjectloveren
dc.titleDet norske reklameforbudet for alkohol : står det for fall?en
dc.typeResearch reporten
dc.typePeer reviewed
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Rettsvitenskap: 340


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel