Blar i USN Open Archive på forfatter "Asplin, Anne Cathrine Hogsnes"
-
Formativ vurdering for læring i ungdomsskolen som bidrag til dybdelæringsprosesser - I Matematikkfaget
Rinden, Elise (Master thesis, 2021)Formålet med denne studien er å belyse viktige elementer innen formativ vurdering for å se om disse kan ha en sammenheng medraden av dybdelæring hos ungdomsskoleelever i matematikk. Bakgrunnen for dette valget baserer seg ... -
"Livsmestring i skolen er jo elevenes stemmer, egentlig"
Burgess, Benjamin Alexander Fusheng (Master thesis, 2022)Abstract will be available on 2025-06-01 -
Muligheter for løsninger i møte med utfordringer - en kvalitativ studie om resiliens og agentskap som inngang til livsmestring, og lærernes mandat i møte med psykisk helse i skolen
Hovland, Eili (Master thesis, 2022)Denne mastergradsavhandlingen belyser faktorer som fremstår som sentrale i arbeidet med elevenes livsmestring, samt hva som er lærerens mandat innen psykisk helse i skolen. Hensikten med studien er todelt, som problemstilling ...