Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAnn Kristin Larsgaard
dc.contributor.authorÅrmo, Caroline Dahl
dc.date.accessioned2022-02-19T17:41:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.usn:wiseflow:6472123:48085209
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2980316
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractAvhandlingen handler om personell i skolens opplevelse av elevers hverdag, under covid-19 pandemien. Det vil rettes et spesielt fokus på fremmende og hemmende faktorer i hverdagen, sett i sammenheng med sårbarhet og spesialpedagogisk praksis. Samt samarbeid mellom skole og hjem, i den sammenheng.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherUniversity of South-Eastern Norway
dc.titleGrunnskoleelevers hverdag, under covid-19.
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel