dc.contributor.author | Kravik, Reiar | |
dc.date.accessioned | 2020-09-23T11:45:04Z | |
dc.date.available | 2020-09-23T11:45:04Z | |
dc.date.created | 2020-06-09T12:28:23Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Kravik, R. (2020). Programmering og geometri. Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning, 31(2), 7-11. http://www.caspar.no/tangenten/2020/tangenten%202%202020%20Kravik.pdf | en_US |
dc.identifier.issn | 0802-8192 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2679260 | |
dc.description.abstract | Denne artikkelen ser på hvordan programmering kan implementeres i klasserommet i grunnskolen og hvordan programmering kan brukes som et verktøy for utforskning av geometri i matematikkfaget. Artikkelen tar for seg en måte å implementere programmering og geometri i et undervisningsopplegg i en 9. klasse. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.title | Programmering og geometri | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 7-11 | en_US |
dc.source.volume | 31 | en_US |
dc.source.journal | Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning | en_US |
dc.source.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1814521 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |