Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWalton, Stephen John
dc.date.accessioned2020-03-17T13:44:33Z
dc.date.available2020-03-17T13:44:33Z
dc.date.created2020-02-27T08:44:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn9788202632663
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2647214
dc.descriptionThis work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.en_US
dc.description.abstractDenne artikkelen er ein lettare omarbeidd versjon av eit innlegg som eg heldt på eit kriftkultursymposium i Volda i juni 2018, der eg prøver å gi svar på alle dei fem spørsmåla som arrangørane stilte til dei inviterte føredragshaldarane. Moderne skriftkulturstudiar, ikkje minst i Volda, har vore prega av eit ønske om å ikkje reprodusere dei nasjonsbyggjande morsmålsfaga som t.d. norsk, og dei har dermed vore organiserte tverrfagleg og komparativt. Skriftkultur som studieretning, her eksemplifisert med Peter Stein, har vore mindre optimistisk på vegner av skrifta enn den engelskspråklege literacy-konstruksjonen. Den framtidige skriftkulturforskinga bør konsentrere seg om korleis oraliteten lever idare i skrifta, og om den pressa posisjonen til skrifta mellom oraliteten og bileta. Det banale spørsmålet om skriftkulturar burde forvaltast, får eit svært kort svar her. Og til spørsmålet om kva nynorsken kan bidra med på det globale planet, ligg svaret i det særlege innslaget av oralitet som alltid har danna grunnlaget for nynorsken.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.relation.ispartofSkriftkulturstudiar i ei brytingstid
dc.relation.urihttps://press.nordicopenaccess.no/index.php/noasp/catalog/view/67/284/2564-1
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFem spørsmål om skriftkulturen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder(c) 2019 Stig Jarle Helset, Endre Brunstad; Kjell Lars Berge, Stephen j. Walton, Arne Apelseth, Jan Inge Sørbø, Geir Hjorthol, Per Henning Uppstaden_US
dc.subject.nsiVDP::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.subject.nsiVDP::Subject didactics: 283en_US
dc.subject.nsiVDP::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.subject.nsiVDP::Subject didactics: 283en_US
dc.subject.nsiVDP::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.subject.nsiVDP::Subject didactics: 283en_US
dc.source.pagenumber53-68en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/ noasp.67
dc.identifier.cristin1798035
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal