Show simple item record

dc.contributor.authorSell, Ingunn Sælid
dc.contributor.authorVala, Heidi Østland
dc.date.accessioned2020-03-05T10:23:36Z
dc.date.available2020-03-05T10:23:36Z
dc.date.created2018-01-31T14:32:53Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationSell, I.S. og Vala, H.Ø. (2017). "Å åpne øynene fra flere kanter". Studentperspektiv på skygging som metode for lederopplæring i praksis. I L. Frers, K. Hognestad og M. Bøe (Red.) Metode mellom forskning og læring: Refleksjon i praksis (s. 77-96). Oslo: Cappelen Damm Akademisken_US
dc.identifier.isbn9788202549817
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2645448
dc.language.isomisen_US
dc.relation.ispartofMetode mellom forskning og læring : Refleksjon i praksis
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Å åpne øynene fra flere kanter». Studentperspektiv på skygging som metode for lederopplæring i praksisen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber77-96en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/noasp.25 1558890
dc.identifier.cristin1558890
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal