En endringsvillig barnehage? En studie om hvordan styrer kan få til organisasjonslæring og endringsarbeid i barnehagen, sett ut fra personalets erfaringer og opplevelser med å jobbe med endringsarbeid
dc.contributor.author | Lieng, Trude | |
dc.date.accessioned | 2019-10-04T10:36:00Z | |
dc.date.available | 2019-10-04T10:36:00Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2620289 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Sørøst-Norge | nb_NO |
dc.subject | utdanningsledelse | nb_NO |
dc.subject | barnehage | nb_NO |
dc.title | En endringsvillig barnehage? En studie om hvordan styrer kan få til organisasjonslæring og endringsarbeid i barnehagen, sett ut fra personalets erfaringer og opplevelser med å jobbe med endringsarbeid | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 78 | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master i utdanningsledelse [19]
Inngår i Master i pedagogikk fra 2020