Hva lærer barn når de forteller? En studie av barns læringsprosesser gjennom narrativ praksis
dc.contributor.author | Gjems, Liv | |
dc.date.accessioned | 2019-08-01T09:47:36Z | |
dc.date.available | 2019-08-01T09:47:36Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.issn | 1501-8962 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606957 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | University of Oslo | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Series of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo;56 | |
dc.subject | barn | nb_NO |
dc.subject | læring | nb_NO |
dc.subject | språk | nb_NO |
dc.subject | læringsprosesser | nb_NO |
dc.subject | narrativer | nb_NO |
dc.title | Hva lærer barn når de forteller? En studie av barns læringsprosesser gjennom narrativ praksis | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2006 Liv Gjems | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for pedagogikk [269]