Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjørnsrud, Halvor
dc.date.accessioned2019-08-01T09:16:08Z
dc.date.available2019-08-01T09:16:08Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn1501-8962
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606943
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversity of Oslonb_NO
dc.relation.ispartofseriesSeries of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo;26
dc.subjectaksjonslæringnb_NO
dc.subjectaksjonsforskningnb_NO
dc.subjectskoleutviklingnb_NO
dc.subjectlæreplanernb_NO
dc.titleForskermøte med en fortellende skole. Aksjonsforskning og aksjonslæring som strategier for at lærerne ved en skole bedre kan forstå læreplanens idealer om en inkluderende skolenb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holderCopyright 2004 Halvor Bjørnsrudnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel