Alle kan arrangere : toneteori med 100 læringsoppgaver
dc.contributor.author | Runsjø, Pål | |
dc.date.accessioned | 2019-01-23T13:38:31Z | |
dc.date.available | 2019-01-23T13:38:31Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.issn | 0808-131X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2581968 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Vestfold | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Notat;1/2013 | |
dc.subject | Arrangering | nb_NO |
dc.subject | musikk | nb_NO |
dc.title | Alle kan arrangere : toneteori med 100 læringsoppgaver | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110::Musikkpedagogikk: 114 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 114 | nb_NO |
cristin.fulltext |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
HiVe notat [14]