dc.contributor.author | Nielsen, Steffen Amandus | |
dc.contributor.author | Muri, Magnus Eiterstraum | |
dc.contributor.author | Gjestvang, Henrik Andreas | |
dc.contributor.author | Kåsin, Fredrik Wang | |
dc.contributor.author | Holm, Andreas Grimestad | |
dc.contributor.author | Tunold, Vebjørn Simensen | |
dc.date.accessioned | 2018-09-07T08:39:24Z | |
dc.date.available | 2018-09-07T08:39:24Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2561392 | |
dc.description | Utført i samarbeid med: Kongsberg Defence and Aerospace | nb_NO |
dc.description.abstract | Fortsettelse fra tidligere bachelorprosjekt fra 2016 og løpende sommerprosjekter, hvor ideen er å kunne se sine ytre omgivelser i et armert kjøretøy via kameraer og VR-briller. Argos 2.0 sin oppgave er å forbedre og videreutvikle dette for å få en løsning som har bedre ytelse, brukervennlighet og lettere å oppdatere til nye teknologier. | nb_NO |
dc.language.iso | eng | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Sørøst-Norge, Fakultet for teknologi og maritime fag | nb_NO |
dc.subject | real-time mixed reality | nb_NO |
dc.subject | unreal engine framework | nb_NO |
dc.title | Argos 2.0 | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright the authors | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 327 s. | nb_NO |