dc.contributor.author | Speitz, Heike | |
dc.date.accessioned | 2013-05-21T06:50:02Z | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T06:31:13Z | |
dc.date.available | 2013-05-21T06:50:02Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T06:31:13Z | |
dc.date.issued | 2009-06-30 | |
dc.identifier.citation | Speitz, H. Innføringsprosjekt for Den europeiske språkpermen i Norge. Sluttrapport. Notodden, Telemarksforsking Notodden, 2009 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7463-146-5 | |
dc.identifier.issn | 0802-5363 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2439992 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten omtaler innføringsprosjektet for Den europeiske språkpermen 13-18, som ble gjennomført fra høsten 2006 til høsten 2008, etter oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten oppsummerer kort arbeidet som ble gjort i Norge, den beskriver både organisasjonsmodellen og erfaringer. Samtidig settes det norske prosjektet i internasjonal sammenheng, med historikk og utvikling av Språkpermprosjektet i Europarådet. Rapporten avsluttes med noen aktuelle perspektiver ??utfordringer og muligheter knyttet til Kunnskapsløftet, økende digitalisering i skolen og innføringen av Språkpermen 6-12 (Barnepermen). | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | Telemarksforsking Notodden | |
dc.subject | språkopplæring | |
dc.subject | grunnskolen | |
dc.title | Innføringsprosjekt for Den europeiske språkpermen i Norge. Sluttrapport | |
dc.type | Working paper | |
dc.description.version | Published version | |
dc.rights.holder | © Copyright Telemarksforsking-Notodden. All rights reserved | |
dc.subject.nsi | 283 | |