Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDamsgaard, Hilde Larsen
dc.date.accessioned2008-10-10T08:58:29Z
dc.date.accessioned2017-04-19T12:46:19Z
dc.date.available2008-10-10T08:58:29Z
dc.date.available2017-04-19T12:46:19Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationSpesialpedagogikk 73(2008), Nr. 3, S. 28-39no
dc.identifier.issn0332-8457
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2438340
dc.description.abstractÅ tilpasse undervisningen slik at mange - for ikke å si alle - kommer med, er en stor utfordring. I denne artikkelen drøftes vurdering, og det fremmes en rekke forslag til en mer inkluderende undervisningno
dc.language.isonobno
dc.publisherUtdanningsforbundetno
dc.subjectTilpasset opplæringno
dc.subjectNorskno
dc.subjectSpesialpedagogikkno
dc.subjectTilretteleggingno
dc.titleMulig å mestre : vurdering og tilpasset opplæring i norskno
dc.typeJournal articleno


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel