Mulig å mestre : vurdering og tilpasset opplæring i norsk
dc.contributor.author | Damsgaard, Hilde Larsen | |
dc.date.accessioned | 2008-10-10T08:58:29Z | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T12:46:19Z | |
dc.date.available | 2008-10-10T08:58:29Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T12:46:19Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Spesialpedagogikk 73(2008), Nr. 3, S. 28-39 | no |
dc.identifier.issn | 0332-8457 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2438340 | |
dc.description.abstract | Å tilpasse undervisningen slik at mange - for ikke å si alle - kommer med, er en stor utfordring. I denne artikkelen drøftes vurdering, og det fremmes en rekke forslag til en mer inkluderende undervisning | no |
dc.language.iso | nob | no |
dc.publisher | Utdanningsforbundet | no |
dc.subject | Tilpasset opplæring | no |
dc.subject | Norsk | no |
dc.subject | Spesialpedagogikk | no |
dc.subject | Tilrettelegging | no |
dc.title | Mulig å mestre : vurdering og tilpasset opplæring i norsk | no |
dc.type | Journal article | no |