Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKonsmo, Trulte
dc.date.accessioned2007-04-26T13:39:35Z
dc.date.accessioned2017-04-19T12:44:22Z
dc.date.available2007-04-26T13:39:35Z
dc.date.available2017-04-19T12:44:22Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.citationKlinisk sygepleje 8(1994), Nr. 2, S. 16-21
dc.identifier.issn0902-2767
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2438273
dc.descriptionGjengitt med tillatelse fra Munksgaard Danmark
dc.description.abstractI denne artikkelen skal vi se på et paradigme som illustrererhvordan Marianne veileder. Hun hevder at hennes veiledning ikkeer preget av noen spesiell modell. Hun forteller at veiledningenhennes har utviklet seg i tre faser; fra å være psykoanalytisk/dynamisk inspirert med fokus på person og relasjon, til en dreiningmot kognetiv pedagogikk for å stimulere sykepleiefunksjonen ogvidere til nå å vektlegge sin relasjon med kandidaten som fagperson,samt et teoretisk og praktisk sykepleieperspektiv på situasjonen.
dc.format.extent903648 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonob
dc.publisherMunksgaard
dc.subjectSykepleiefaglig veiledning
dc.subjectVeiledning
dc.subjectLæring
dc.titleKlinisk sykepleiefaglig ad hoc-veiledning
dc.typeJournal article
dc.subject.nsi808


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel