dc.contributor.author | Konsmo, Trulte | |
dc.date.accessioned | 2007-04-26T10:36:49Z | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T12:44:15Z | |
dc.date.available | 2007-04-26T10:36:49Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T12:44:15Z | |
dc.date.issued | 1994 | |
dc.identifier.citation | Klinisk sygepleje 8(1994), Nr. 1, S. 31-37 | |
dc.identifier.issn | 0902-2767 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2438255 | |
dc.description | Gjengitt med tillatelse fra Munksgaard Danmark | |
dc.description.abstract | I denne artikkelen skal Aina fortelle et paradigme om en time hun husker godt og som hun synes er typisk for sin måte å veilede på. Hun ble inspirert til å utvikle en ny form for veiledning etter å ha lest boken "Tenk kreativt - bruk høyrehjernen". Ved å bygge på kunnskap om hvordan de to hjernehalvdelene fungerer', synes Aina at hun har fått viktige redskaper til å veilede folk i individuell, personlig læring. | |
dc.format.extent | 995878 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | Munksgaard | |
dc.subject | Veiledning | |
dc.subject | Læring | |
dc.subject | Sykepleiefaglig veiledning | |
dc.title | Personlig læringsveiledning med fokus på de to bevissthetene | |
dc.type | Journal article | |
dc.subject.nsi | 808 | |