Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKonsmo, Trulte
dc.date.accessioned2007-04-26T10:36:49Z
dc.date.accessioned2017-04-19T12:44:15Z
dc.date.available2007-04-26T10:36:49Z
dc.date.available2017-04-19T12:44:15Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.citationKlinisk sygepleje 8(1994), Nr. 1, S. 31-37
dc.identifier.issn0902-2767
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2438255
dc.descriptionGjengitt med tillatelse fra Munksgaard Danmark
dc.description.abstractI denne artikkelen skal Aina fortelle et paradigme om en time hun husker godt og som hun synes er typisk for sin måte å veilede på. Hun ble inspirert til å utvikle en ny form for veiledning etter å ha lest boken "Tenk kreativt - bruk høyrehjernen". Ved å bygge på kunnskap om hvordan de to hjernehalvdelene fungerer', synes Aina at hun har fått viktige redskaper til å veilede folk i individuell, personlig læring.
dc.format.extent995878 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonob
dc.publisherMunksgaard
dc.subjectVeiledning
dc.subjectLæring
dc.subjectSykepleiefaglig veiledning
dc.titlePersonlig læringsveiledning med fokus på de to bevissthetene
dc.typeJournal article
dc.subject.nsi808


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel