dc.contributor.author | Runsjø, Pål | |
dc.date.accessioned | 2017-02-13T14:49:13Z | |
dc.date.available | 2017-02-13T14:49:13Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 978-8-27-860291-1 | |
dc.identifier.issn | 2464-3505 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2430637 | |
dc.description.abstract | Denne artikkelen handler om et utviklingsarbeid innen fagområdet «musikk og ledelse». Studenter i en musikkutdanning og barneskoleelever var fordelt på fire band som spilte konserter på tre skoler. Elevene hadde fått opplæring i sang, gitar, tangenter og slagverk på barneskolen, mens studentene arbeidet med skolekonsertene som en del av fagemnet musikkformidling. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Sørøst-Norge | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Skriftserien fra Høgskolen i Sørøst-Norge;7 | |
dc.subject | Musikk | nb_NO |
dc.subject | Ledelse | nb_NO |
dc.title | Skolekonserter og ledelse | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110 | nb_NO |