• Attraktivt Midt-Telemark : bidrag frå ein framtidsverkstad 

      Svardal, Solveig; Kobro, Lars Ueland (TF-notat 17/2009, Working paper, 2009-03-10)
      Det er gjennomført ein foresight-prosess i ei gruppe av forvalting, utviklingsselskap, politikarar, organisasjonar og næringsliv i Midt-Telemark. Etter å ha identifisert viktige drivkrefter og greidd ut 4 alternative ...
    • Hva er Telemark? : en gallupundersøkelse om assosiasjoner til Telemark og Midt-Telemark 

      Storm, Hanna Nyborg; Kobro, Lars Ueland; Svardal, Solveig (TF-notat 9/2009, Working paper, 2009-02-12)
      Dette notatet oppsummerer resultatene fra to spørreundersøkelser som er en del av prosjektet Regionale kulturøkonomiske strategiar for auka attraksjonskraft i Telemark. Formålet med prosjektet er å øke attraksjonskrafta ...
    • Kva er Ryfylke? 

      Svardal, Solveig (Arbeidsrapport 5/2006, Working paper, 2006)
      Den kulturøkonomiske utviklingsstrategien tek utgangspunkt i dei spesielle lokale ressursane, som kan gjere staden annleis og spesiell i forhold til andre, og som dermed kan gje staden eller regionen eit komparativt fortrinn. ...
    • Kva er Setesdal? : om nordmenns assosiasjonar til Setesdal og korleis desse kan brukast i regional merkevarebygging 

      Svardal, Solveig (Arbeidsrapport 18/2005, Working paper, 2005)
      Vi lever i ei tid der folk i aukande grad etterspør opplevingar, spesialitetar og dei gode historiene. Denne utviklinga er spådd å forsterke seg når velstanden veks og vi får stetta stadig fleire av dei materielle behova ...
    • Sykkelturisme i eit kulturøkonomisk perspektiv 

      Lønning, Dag Jørund; Svardal, Solveig (Arbeidsrapport 23/2005, Working paper, 2005)
      Sykkelturisme i eit kulturøkonomisk perspektiv handlar om å dyrke og utvikle det unike, med utgangspunkt i sykling i landskapet. Sykkelen skil seg klart frå mange andre transportmiddel ved at den på ein heilt annan måte ...
    • Telemark som merkevare : merkevarebygging med grunnlag i regionale og lokale ressursar 

      Kåsene, Anne-Guri (Rapport 221, Research report, 2005)
      Ei merkevare er meir enn bare eit fysisk produkt eller ei teneste. Merkevara har i tillegg eigenskapar som differensierer produktet eller opplevinga frå andre liknande produkt eller andre opplevingar. Slike eigenskapar kan ...
    • Verdiskapingspotensial i nasjonale festningsverk 

      Svardal, Solveig (TF-notat 9/2008, Working paper, 2008-03-28)
      Det er klarlagt et høyt ambisjonsnivå for kulturminneforvaltning og ny bruk av festningene. Det er blant annet gjennomført tilstandsanalyser som konkluderer med høyt teknisk etterslep som skal hentes inn innen 2020. Likeledes ...