dc.contributor.author | Jensen, Bjørn | |
dc.contributor.author | Eystein, Raude | |
dc.date.accessioned | 2015-11-30T11:44:44Z | |
dc.date.available | 2015-11-30T11:44:44Z | |
dc.date.issued | 2015-11-30 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7860-274-4 | |
dc.identifier.issn | 1894-7522 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2366255 | |
dc.description.abstract | I dette dokumentet presenteres en modell for lektorutdanning for trinn 8-13 i skolefagene fysikk og matematikk. Bakgrunnen for å utvikle denne modellen er innfasingen av ny lærerutdanning i Norge fra 2017. Regjeringen Solberg fattet beslutningen om dette våren 2014. Arbeidet som blir presentert i dette dokumentet startet opp allerede høsten 2013. Det ble da utarbeidet skisser til masterutdanninger for både trinn 1-7 og trinn 8-13 i grunnopplæringen. Modellen i dette dokumentet er en direkte videreføring av ideene i den aktuelle skissen fra 2013. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Skriftserien fra Høgskolen i Buskerud og Vestfold;21 | |
dc.subject | Lektorutdanning | nb_NO |
dc.subject | Fysikk | nb_NO |
dc.subject | Realfag | nb_NO |
dc.subject | Matematikk | nb_NO |
dc.title | Fysikk og matematikk: Et integrert lektorprogram med kvalitet | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 20 | nb_NO |