Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTholin, Kristin Rydjord
dc.date.accessioned2013-11-04T08:52:05Z
dc.date.available2013-11-04T08:52:05Z
dc.date.issued2013-11-04
dc.identifier.isbn978-82-7860-238-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149140
dc.description.abstractRapporten redegjør for et praksisprosjekt som involverte en førskolelærerklasse og åtte partnerbarnehager. Intensjonen var å prøve ut ulike tiltak for å utvikle samarbeidet mellom berørte parter. Videre omhandler rapporten perspektiver og erfaringer om praksislærer som lærerutdannerno_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.relation.ispartofseriesRapport (Høgskolen i Vestfold);2/2013
dc.subjectpraksisprosjektno_NO
dc.subjectpartnerbarnehagerno_NO
dc.subjectpraksislærerno_NO
dc.subjectsamarbeidno_NO
dc.subjectlærerutdannerno_NO
dc.titlePraksislærere og partnerbarnehager - likeverdige samarbeidspartnere i førskolelærerutdanningen?: Rapport fra praksisprosjekt ved førskolelærerutdanningen 2010-2011no_NO
dc.typeOthersno_NO
dc.source.pagenumber60 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel