Praksislærere og partnerbarnehager - likeverdige samarbeidspartnere i førskolelærerutdanningen?: Rapport fra praksisprosjekt ved førskolelærerutdanningen 2010-2011
dc.contributor.author | Tholin, Kristin Rydjord | |
dc.date.accessioned | 2013-11-04T08:52:05Z | |
dc.date.available | 2013-11-04T08:52:05Z | |
dc.date.issued | 2013-11-04 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7860-238-6 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149140 | |
dc.description.abstract | Rapporten redegjør for et praksisprosjekt som involverte en førskolelærerklasse og åtte partnerbarnehager. Intensjonen var å prøve ut ulike tiltak for å utvikle samarbeidet mellom berørte parter. Videre omhandler rapporten perspektiver og erfaringer om praksislærer som lærerutdanner | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Rapport (Høgskolen i Vestfold);2/2013 | |
dc.subject | praksisprosjekt | no_NO |
dc.subject | partnerbarnehager | no_NO |
dc.subject | praksislærer | no_NO |
dc.subject | samarbeid | no_NO |
dc.subject | lærerutdanner | no_NO |
dc.title | Praksislærere og partnerbarnehager - likeverdige samarbeidspartnere i førskolelærerutdanningen?: Rapport fra praksisprosjekt ved førskolelærerutdanningen 2010-2011 | no_NO |
dc.type | Others | no_NO |
dc.source.pagenumber | 60 s. | no_NO |