Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJuuhl, Gudrun Kløve
dc.contributor.authorHontvedt, Magnus
dc.contributor.authorSkjelbred, Dagrun
dc.date.accessioned2011-06-10T14:19:39Z
dc.date.available2011-06-10T14:19:39Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-82-7860-219-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149132
dc.description.abstractRapporten er basert på en gjennomgang og systematisering av eksisterende forskning og annen dokumentasjon i Norge om læremidler etter innføringen av læreplanverker for Kunnskapsløftet (LK06), utført i juni-august 2010. Studien har særlig fokus på tre hovedområder: Valg, vurdering og bruk av læremidler; digitale læremidler og læremidler og tilpasset opplæring. Rapporten identifiserer kunnskapsbehov og gir innspill til aktuelle problemstillinger for videre forskning.en_US
dc.description.sponsorshipRapporten er utarbeidet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskolen i Vestfolden_US
dc.relation.ispartofseriesRapport / Høgskolen i Vestfold;1/2010
dc.titleLæremiddelforsking etter LK06 : eit kunnskapsoversynen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.source.pagenumber79en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel