dc.contributor.author | Juuhl, Gudrun Kløve | |
dc.contributor.author | Hontvedt, Magnus | |
dc.contributor.author | Skjelbred, Dagrun | |
dc.date.accessioned | 2011-06-10T14:19:39Z | |
dc.date.available | 2011-06-10T14:19:39Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7860-219-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149132 | |
dc.description.abstract | Rapporten er basert på en gjennomgang og systematisering av eksisterende forskning og annen dokumentasjon i Norge om læremidler etter innføringen av læreplanverker for Kunnskapsløftet (LK06), utført i juni-august 2010. Studien har særlig fokus på tre hovedområder: Valg, vurdering og bruk av læremidler; digitale læremidler og læremidler og tilpasset opplæring. Rapporten identifiserer kunnskapsbehov og gir innspill til aktuelle problemstillinger for videre forskning. | en_US |
dc.description.sponsorship | Rapporten er utarbeidet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Vestfold | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Rapport / Høgskolen i Vestfold;1/2010 | |
dc.title | Læremiddelforsking etter LK06 : eit kunnskapsoversyn | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 79 | en_US |