Show simple item record

dc.contributor.authorØstrem, Solveig
dc.contributor.authorBjar, Harald
dc.contributor.authorFøsker, Line Ingjerd Rønning
dc.contributor.authorHogsnes, Hilde Dehnæs
dc.contributor.authorJansen, Turid Thorsby
dc.contributor.authorNordtømme, Solveig
dc.contributor.authorTholin, Kristin Rydjord
dc.date.accessioned2009-04-02T07:27:52Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.isbn978-82-7860-212-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149122
dc.description.abstractRapporten er skrevet på bakgrunn av et oppdrag fra Kunnskapsdepartementet. Evalueringen består av to kvantitative og fire kvalitative undersøkelser blant aktører og brukergrupper som er berørt av rammeplanen: barn, foreldre, førskolelærere, assistenter, styrere, foreldre, kommunen som barnehagemyndighet og statlig forvaltning.en
dc.format.extent3514221 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.subjectbarnehageren
dc.subjectrammeplaneren
dc.subjectevalueringen
dc.titleAlle teller mer : en evaluering av hvordan Rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver blir innført, brukt og erfarten
dc.typeResearch reporten
dc.typePeer revieweden
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record