dc.contributor.author | Østrem, Solveig | |
dc.contributor.author | Bjar, Harald | |
dc.contributor.author | Føsker, Line Ingjerd Rønning | |
dc.contributor.author | Hogsnes, Hilde Dehnæs | |
dc.contributor.author | Jansen, Turid Thorsby | |
dc.contributor.author | Nordtømme, Solveig | |
dc.contributor.author | Tholin, Kristin Rydjord | |
dc.date.accessioned | 2009-04-02T07:27:52Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7860-212-6 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149122 | |
dc.description.abstract | Rapporten er skrevet på bakgrunn av et oppdrag fra Kunnskapsdepartementet.
Evalueringen består av to kvantitative og fire kvalitative undersøkelser blant aktører og brukergrupper som er berørt av rammeplanen: barn, foreldre, førskolelærere, assistenter, styrere, foreldre, kommunen som barnehagemyndighet og statlig forvaltning. | en |
dc.format.extent | 3514221 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.subject | barnehager | en |
dc.subject | rammeplaner | en |
dc.subject | evaluering | en |
dc.title | Alle teller mer : en evaluering av hvordan Rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver blir innført, brukt og erfart | en |
dc.type | Research report | en |
dc.type | Peer reviewed | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | en |