dc.contributor.author | Næss, Rakel K. Rohde | |
dc.date.accessioned | 2008-10-17T10:44:27Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.isbn | 82-7860-198-4 | |
dc.identifier.isbn | 82-7860-199-2 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149116 | |
dc.description.abstract | Rapporten omhandler et prosjekt, gjennomført ved Høgskolen i Vestfold, hvor hovedmålet var å gjøre erfaringer med studenter som veiledere i medstudenters arbeid med digitale mapper. Studentene var delaktige i alle fasene i prosjektet. Sentrale mål var å få studentene til å jobbe med egenvurdering og vurdering av andre (self- og peer assessment). Formativ vurdering, hvor man er opptatt av læringsprosesser som ønsker å hjelpe studenten videre, står her sentralt. Studentene veiledet hverandre med fokus på mappemetodikk og bruk av digitale mapper. Rapporten dokumenterer noen av de kunnskaper studentene tilegnet seg gjennom veiledningspraksis i læringsfellesskapet. Studentenes egne refleksjoner rundt prosjektet vil her stå sentralt. | en |
dc.format.extent | 167612 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.publisher | Høgskolen i Vestfold | en |
dc.relation.ispartofseries | Rapport / Høgskolen i Vestfold | en |
dc.relation.ispartofseries | 4/2007 | en |
dc.subject | læringsprosesser | en |
dc.subject | digitale mapper | en |
dc.title | Student veileder student : kunnskapsdeling i en lærende organisasjon. Erfaringer med studenter som veiledere i medstudenters arbeid med digitale mapper. En prosjektrapport | en |
dc.type | Research report | en |
dc.type | Peer reviewed | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | en |