Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSøfting, Bente
dc.date.accessioned2011-10-05T10:50:22Z
dc.date.available2011-10-05T10:50:22Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/142192
dc.description.abstractLærende organisasjoner er et begrep som har sitt utspring i internasjonal faglitteratur om ledelse og læring. Begrepet har etter hvert fått fotfeste i det politiske landskapet, og man finner det igjen i dokumenter fra OECD, og i flere stortingsmeldinger og kommunale dokumenter. I denne oppgaven ønsker jeg å undersøke om lærende- organisasjonsbegrepet har påvirket måten man arbeider på i grunnskolen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectutdanningsledelseen_US
dc.titleLærende organisasjon; fiksjon eller virkeligheten_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Economics: 212en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel