Lærende organisasjon; fiksjon eller virkelighet
dc.contributor.author | Søfting, Bente | |
dc.date.accessioned | 2011-10-05T10:50:22Z | |
dc.date.available | 2011-10-05T10:50:22Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/142192 | |
dc.description.abstract | Lærende organisasjoner er et begrep som har sitt utspring i internasjonal faglitteratur om ledelse og læring. Begrepet har etter hvert fått fotfeste i det politiske landskapet, og man finner det igjen i dokumenter fra OECD, og i flere stortingsmeldinger og kommunale dokumenter. I denne oppgaven ønsker jeg å undersøke om lærende- organisasjonsbegrepet har påvirket måten man arbeider på i grunnskolen. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | utdanningsledelse | en_US |
dc.title | Lærende organisasjon; fiksjon eller virkelighet | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Economics: 210::Economics: 212 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master i utdanningsledelse [19]
Inngår i Master i pedagogikk fra 2020