Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDigre, Elin
dc.date.accessioned2010-02-17T13:49:40Z
dc.date.available2010-02-17T13:49:40Z
dc.date.issued2009-12
dc.identifier.isbn978-82-91116-96-9
dc.identifier.issn0807-4488
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/142010
dc.description.abstractStudentene ved Avdeling for helsefag, HiBu deltok våren 2008 i en evalueringsstudie hvor de sa sin mening om undervisning og læringsmiljø. I tillegg ønsket vi å vite hvordan studentene legger opp og organiserer studiet sitt. Det er brukt to skjemaer i evalueringsstudien; 1. Erfaring med studiet (EMS) og 2. Læringsorientering og studiestrategier (ASI). Resultatene viser at studentene generelt sett er godt fornøyd med studiet. Det området i studien som alle studentene gir sin dårligste vurdering er Arbeidsmengde; her ligger alle klassene godt under middelverdien på score-skalaen. Det kan være flere forklaringer på at studentene mener at arbeidsmengden er stor i studiet. Mulige forklaringer er vurdert. Læringsmønstrene gir en indikasjon på hvordan studentene vurderer undervisningskvalitet og læringsmiljø, og hvordan studentene lykkes i sine studier. Her viser funnene at den generelle profilen for alle klassene er: Relativ høy score for Strategisk orientering og Dybdeorientering sammen liknet med score for Overflateorientering.en
dc.format.extent4128571 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.relation.ispartofseriesRapporter fra Høgskolen i Buskeruden
dc.relation.ispartofseries73en
dc.subjectundervisningen
dc.subjectevalueringen
dc.subjectlæringsmiljøen
dc.titleStudentevaluering av undervisning, Bachelor i sykepleie og radiografien
dc.typePeer revieweden
dc.typeResearch reporten
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel