• Gender shift in a Norwegian diminutive construction 

      Fløgstad, Guro Nore; Eiesland, Eli Anne (Peer reviewed; Journal article, 2019)
      In this article, we discuss the ei litta construction in Norwegian, a construction that involves the use of feminine morphology combined with non-feminine nouns, and expresses evaluation. Through corpus analyses and an ...
    • Og så har vegen blitt til medan me går 

      Hesjedal, Liv Astrid Halvorsen (Master thesis, 2022)
      Tema for denne masteroppgåva er korleis lærarar reflekterer kring bruk av metoden STL+ i den fyrste skrive- og leseopplæringa. Problemstillinga er: Kva er lærarar sine refleksjonar kring bruk av STL+ i den fyrste skrive- ...
    • Tradisjonelt eller nytt? En kvalitativ innholdsanalyse av språklig mangfold i to lærebøker for ungdomstrinnet. 

      Stensrud, Vivian (Master thesis, 2022)
      Formålet med denne studien har vært å undersøke hvordan to lærebøker i norsk for ungdomstrinnet presenterer språklig mangfold. Norge har alltid vært en flerspråklig nasjon med urspråk og nasjonale minoritetsspråk. På grunn ...