Show simple item record

dc.contributor.advisorOlafsson, Brynjar
dc.contributor.advisorRanders-Person, Anniken
dc.contributor.authorRozinek, Martina
dc.date.accessioned2023-06-27T16:41:38Z
dc.date.available2023-06-27T16:41:38Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.usn:wiseflow:6821794:54207101
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3073717
dc.description.abstractMålet med denne undersøkelsen var å utvikle kunnskap om hvordan faglærere kan tilrettelegge kunst og håndverksopplæringen for elever med store og sammensatte funksjonsnedsettelser med vekt på taktil utforskning av materialer. Undersøkelsen har en fagdidaktisk forankring, der den faglige kontekst er spesialundervisning i grunnskole i kunst og håndverk.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherUniversity of South-Eastern Norway
dc.titleTaktile møter
dc.typeMaster thesis


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record