Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBøe, Mari
dc.contributor.authorDemaku, Blerta Pllana
dc.date.accessioned2021-07-14T16:12:17Z
dc.date.available2021-07-14T16:12:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.usn:wiseflow:2663209:43968607
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2764455
dc.description.abstractPedagogiske ledere har fått ansvaret om å lede utviklingsarbeidet i barnehagen, lede refleksjonsprosesser og veilede medarbeiderne sine i dette arbeidet (KD, 2017; KD, 2017a). Denne studien undersøker hvordan pedagogiske ledere leder utviklingsarbeid på avdelingen. Resultatet viser at pedagogiske ledere leder utviklingsarbeid gjennom bruk av ulike kunnskapsressurser, samtidig som de leder og veileder medarbeiderne i dette arbeidet. De utøver flere ulike roller og i de ulike rollene trenger de støtte fra eier, styrer og kollegaer.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherUniversity of South-Eastern Norway
dc.titleHvordan leder pedagogiske ledere utviklingsarbeid på avdelingen i barnehagen og hvordan opplever de sin rolle i dette lederarbeidet?
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel