Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDavidsen, Anders
dc.contributor.authorAamaas, Åsmund
dc.date.accessioned2020-03-05T10:28:57Z
dc.date.available2020-03-05T10:28:57Z
dc.date.created2017-12-05T10:18:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationDavidsen, A. og Aamaas, Å. (2017). Mysterier som læringsstrategier i lærerutdanningen - en casestudie ved Høgskolen i Sørøst-Norge. I L. Frers, K. Hognestad og M. Bøe (Red.) Metode mellom forskning og læring: Refleksjon i praksis (s. 161-180). Oslo: Cappelen Damm Akademisken_US
dc.identifier.isbn9788202549817
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2645453
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofMetode mellom forskning og læring : Refleksjon i praksis
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMysterier som læringsstrategi i lærerutdanning – en casestudie ved Høgskolen i Sørøst-Norgeen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber161-180en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/noasp.25
dc.identifier.cristin1522826
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal