Show simple item record

dc.contributor.authorMoxnes, Anna Rigmor
dc.date.accessioned2020-03-05T10:15:22Z
dc.date.available2020-03-05T10:15:22Z
dc.date.created2018-01-19T13:38:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationMoxnes, A.R. (2017). "Det er alltid ulike perspektiver". En studie av hvordan undervisere i pedagogikk arbeider med refleksjon i høgskoleklasserommet. I L. Frers, K. Hognestad og M. Bøe (Red.) Metode mellom forskning og læring: Refleksjon i praksis (s. 123-140). Oslo: Cappelen Damm Akademisken_US
dc.identifier.isbn9788202549817
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2645440
dc.language.isomisen_US
dc.relation.ispartofMetode mellom forskning og læring : Refleksjon i praksis
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title"Det er alltid ulike perspektiver" - En studie av hvordan undervisere i pedagogikk arbeider med refleksjon i høgskoleklasserommeten_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber123-140en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/noasp.25
dc.identifier.cristin1547529
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal