Ei undersøking av den romerske antikken sin posisjon i den norske skulen
dc.contributor.author | Knotten, Joakim | |
dc.date.accessioned | 2020-02-03T10:20:24Z | |
dc.date.available | 2020-02-03T10:20:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2639229 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Sørøst-Norge | nb_NO |
dc.subject | Læreplan | nb_NO |
dc.subject | Lærebøker | nb_NO |
dc.subject | spørreundersøkelse | nb_NO |
dc.subject | kvantitativ metode | nb_NO |
dc.title | Ei undersøking av den romerske antikken sin posisjon i den norske skulen | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright the author | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::History: 070 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 99 | nb_NO |