Kjekt og keisamt. Ei følgjeevaluering av prosjektet Kvitebjørnen - undring og læring
dc.contributor.author | Hylland, Ole Marius | |
dc.date.accessioned | 2014-01-13T10:26:47Z | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T06:27:41Z | |
dc.date.available | 2014-01-13T10:26:47Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T06:27:41Z | |
dc.date.issued | 2013-04-20 | |
dc.identifier.citation | Hylland, O.M. Kjekt og keisamt. Ei følgjeevaluering av prosjektet Kvitebjørnen - undring og læring. Bø: Telemarksforsking, 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7401-615-6 | |
dc.identifier.issn | 1891-053X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2439937 | |
dc.language.iso | nno | |
dc.publisher | Telemarksforsking | |
dc.subject | grunnskoler | |
dc.subject | litteraturformidling | |
dc.title | Kjekt og keisamt. Ei følgjeevaluering av prosjektet Kvitebjørnen - undring og læring | |
dc.type | Working paper | |
dc.description.version | Published version | |
dc.rights.holder | © Copyright Telemarksforsking | |
dc.subject.nsi | 242 | |
dc.subject.nsi | 042 | |
dc.subject.nsi | 281 |